Thursday, March 17, 2011

movie time

yesterday..
saya dan adik2 saya..serta 2 org sepupu saya..ke alamanda putrajaya untuk menonton wayang..
cerita?
Hikayat merong mahawangsa...



best weh...seronok..aku engt adik aku yang lelaki tu..akan kata tak best..sebab..iyelah.,budak-budak kan..mane minat sejarah-sejarah macam dalam cerita tu kan..then..dia kata..

"best lah cerita tu kak..gempak"

aih budak ni..biar betul..selalu tak de dia nak heran cerita macam tu..bila aku ajak tengok cerita tu..bukan main suke la plak dia kan..haha...

azam...azam...comel betul lah kau nih..

tengok..ni aksi lawan-lawan



ha..
berbalik pada cerita Hikayat Merong Mahawangsa tadi...cerita dia..bagi aku...7/10 la kot..sebab ada satu part tu..aku rasa bosan plak..part yang mane??hmm..aku pon tak engt..and CGI die pon..ok bagus..tapi tak payah la nak dibandingkan dengan Hollywood kan..but.its still bgus tau..mane ade anak melayu boleh buat cerita macam tu punya bagus CGI dia..tp KRU berjaya buat :)

Good job KRU!
aku suka korang..




and malam tu..tgk TV3..
360
cerita pasal KRU and jugak merong mahawangsa ni..and..aku rasa bangga plak sebab dah tengok..



be happy :)

No comments: