Friday, March 11, 2011

matta fair..

macam2 org..macam2 ragam..
pakai yg mcm sandwish tu

and sale sgt membanggakan...Alhamdulillah..
tapi sangat penat..
mkn kt the mall..
1st time pg..aku kan noob..

and aku g surau kt pwtc..Alamdulillah..ramai orang....

tkr duit kt cimb..
then...malam tu..
nak blik jln jam..
sepanjang jalan aku tido..
then aku dihantar ke ERL and isi minyak..
aku sgt ngantuk.and sangat penat..

hari sabtu pon sama..orang sangat lah ramai.

aku pusing sume tempat..sampai aku sesat..and aku jumpe booth org thailand..die bg urut..lepas urut tu..ikot ikhlas la nk bg berapa duit.haha..

mmg sepanjang hari tu..,aku sangat penat..mulut aku lenguh..tekak aku sakit...rahang aku lenguh..
perut aku sakit..

p/s.
aku sakit perut..and aku jugak sakit hati yang teramat sangat...

No comments: