Sunday, December 23, 2012

kemalasan

sekarang dah start study week..
kebanyakan student balik rumah.. sebab.. paper masing-masing lagi 10 hari paling kurang..

so, masa sekarang ni, memang confirm lah diorang seronok berjimba di rumah..

makan masakan mak kau.. keluar dengan kawan-kawan kau..layan tengok tv kat rumah,sakat adik beradik kau..

tapi aku.

masih di puncak alam..
sayang sangat kat puncak alam ni kan.. nasib baik ade Emily Ruran. anak kelahiran Sarawak ni.. Kalau Tak, takot jugak aku nak duduk rumah ni sorang-sorang..kesian dia tak dapat balik sambut hari Natal dengan family die.

Dan aku ni..

Kenapa aku tak balik rumah?

Haah kan.. kenapa aku tak balik rumah..

kalau dulu, tiap minggu aku balik rumah..maklumlah.. habis je kelas kamis petang tu.. confirm aku hilang dari puncak alam ni. menjelang  jemanghrib, mesti aku dah sampai rumah,. kemudian... Isnin pagi.. kelam kabut pecut ferari dua tayar aku tu kembali ke Puncak Alam tercinta.. *tercinta la sangat*

tapi kenapa cuti 10 hari ni, aku tak balik.. nak kate study..

puih...

takde maknenye lahaii..

tapi tulah.. niat tak nak balik sebab nak study kononnye.. tapi..

buku satu hape pon tak bukak..

mood tak ke arah itu lagi..

mood aku still di awang awangan..

kenapa dengan aku ni?

aku sendiri tak faham dengan diri sendiri..macamana orang lain nak faham.. haha..

tak kan ada orang faham diri kita melainkan diri kita sendiri kan..

TAPI...


haihh~

entah lah.. nak final.. tapi rasa macam tak ade ape-apa..

awal sem dulu kemain semangat nak dapat dekan.. nak balas dendam..sebab keputusan sem lepas hampir dekan..

tapi.. haihh


soul soul soul.. come to mama..

kalau soul tak nak come to mama.. syamsul yusuf la come to mama.. haha


Ps: not in good mood

No comments: