Sunday, October 16, 2011

happy belated birthday amyra


hari ni aku ajak kawan aku.. amira aimi jalan-jalan.. aku nak belanje die makan.. sempena birthday die hari tu..

so die la decide nak pergi mane..

then die nak pergi ikea..


so dalam pukul 12.30 camtu.. kitorang pergi... aku ni jakun sikit.. dah lame xpergi.. last aku pergi time tu aku kecik lagi.. tu pun dengan cousin aku.. kalo tak.. memang tak la aku nak pergi..

so.. sampai-sampai je.. aku dengan mira terus terjah tempat makan.. lapar bak hang..so.. aku dengan rakusnye memilih pelbagai makanan.. nahh. hambik kau.. tengok jelah gambar ni.. boleh bayangkan tak betapa kebulurnye kitorang time tu.. hehe


muke lapar si amira..


dan muka pelahap aku..

and yeah.. muke kenyang amira.. hehe..

*suke kau ye..






and then..kitorang pon jalan-jalan la masuk ikea tu tengok ape yang patut..
then aku terbeli ini.. nak letak gambar dengan seseorang lah kononye.. hehe..



pastu posing-posing bajet ni bilik aku.. *perasan*




pastu bayangkan kalau ade anak nanti nak ade bilik macam ni..

*gatal nak ada anak dahh*



and mira tejumpe pulak.. gambar ni.. minah ni dh la gile owl.. pastu.. name menatang ni,.dekat plak ngn name die.. lagi la die excited.. die mintak aku belikan tuk die pulak.. adoi..

"maaf Puan Sri.. Hamba tidak punya wang sebanyak itu'





lepas tu.. kitorang dah beli pape yang patut..kitorang jalan-jalan pulak kat mall sebelah tu.. tak silap aku.. ikano kot name die.. *kalau aku salah.. tolong betulkan.. sebab aku bukan budak KL..TERIMA KASIH*

then. mira beli a few thing pastu kitorang pon balik..hehe..

dikesempatan ini.. aku nak cakap.. happy belated birthday mira busuk :P
semoga kau sentiasa panjang umur murah rezeki dan diberkati :)

No comments: