Saturday, July 2, 2011

dugaan lagi :(


tah la..kalo persan sejak dua tiga empat menjak ni..aku asek buat entry leleh je kan..hmm

nia lagi satu nak cerita.. pffft..

time aku kan singapore.. Yan..kawan aku time kat UiTM Penang, mesej aku..bagi tau pasal dah boleh tengok result degree..

then aku tak reply pon..sebab mahal..
pastu..die tanya aku..kalau dia cek kan..takpe ke..pastu aku cakap.

ok je..

then die cakap..

" kau dapat kos event management.. kat puncak alam..kawan-kawan kita yang lain major dapat tourism jugak..kat s.alam..cuma aku, mira, sara dengan farizan dapat melaka.. tapi kau lagi sedih..dapat kos lain..tempat lain..sorang2 pulak tu..tapi is pun dapat kos lain..marketing..kat kedah"



camtu la lebih kurang ayat die..

sedih gile weh..sedih sangat2.. :(


sangat down :((

i need shoulder... i really need it.. :'(

No comments: