Wednesday, June 22, 2011

kerja oh kerja

cuti sem yang amat sangat panjang ni..memang buat aku bosan..dah la bosan..nak merayau takde duit pulak tu..

so aku decide untuk cari kerja part time kat tempat kerja lama aku dulu..kat Hotel Resident. dengarnya gaji dah up..mahal sikit la berbanding dulu..hehe..\

so..sepupu aku and kawan aku try mintak kat supervisor; abang zack..and then, dia kata nak pakai orang..so, dapat la aku kerja..yeayy!! tak perlu la aku ternak lemak lagi.hehe..

kerja kat sini best..makan dah sah-sah free.pastu kerja dia..tak la susah sangat..relax je..tapi tulah..kalau kerja dengan orang lelaki ni memang menyakitkan hati *tak semua perangai macam ni* aku tau tu..tapi..yang aku jume kat sini..agak menyakitkan hati la..

semua nak harapkan perempuan je..mentang- mentang perempuan rajin..asyik harap perempuan je..geram aku..

paling kesian dengan Fatin la..dia ni part time jugak...kiranya part time banquet perempuan yang paling lama..dia lah.. ha..dia ni rajin..so budak-budak lelaki tu..slalu biarkan stor besepah la..tak kemas..and Ftin tu..as a girl..mestilah tak suke sepah-sepah ni kan..so..mesti dia je yang akan kemas stor tu..sian dia..

hmm..nak wat camna..name je lelaki..tapi..tah ape yg berat aku pun tak tau.. opss... *ni untuk sesetengah je ye..bukan semua.. tp..tulah.. x tau nk ckp..

harap dorg sedar n buat la rajin pasni..

No comments: